2015. április 24., péntek

Gyanta eltávolítása ruhából

A mai nap folyamán gyanta került a farmer nadrágomra, nem tudom miképp és hogyan, csak azt hogy valahogy el kell távolítanom!
Délután el kezdtem a neten keresni és a gyakorikérdések oldalon (:D) rábukkantam egy nagyon szuper ötletre, ami nekem is bevált: körömlakk lemosó.

Igen jól olvastátok :) Mivel a gyanta lakkszerű anyag, így a körömlakklemosó oldja. Nem kell más hozzá, mint egy szöszmentes anyag, arra egy kevés lakklemosó és máris dörzsölhetjük a ruhánknak azt a részét, ahol a gyanta van. Nagyon szépen kiszedte a farmeromból a gyantát :)

Remélem tudtam nektek segíteni, és legközelebb nem lesztek úgy kétségbeesve mint én a mai nap folyamán, amikor még nem tudtam hogyan is oldjam meg ezt a problémát. :)

Találkozzunk legközelebb is! További szép napot és kellemes hétvégét nektek!
Viki

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm az ötletet, mindjárt kipróbálom. Fehér pamut pólóról van szó, nem fogja károsítani az anyagát. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperül múködik, köszi :)

    VálaszTörlés