2015. március 4., szerda

Februári kedvencek

Akkor jöjjön a februári helyzetjelentés! :)

Nagyon sok animét elkezdtem és megnéztem ebben a hónapban, de amit ki szeretnék emelni, az a Steins; gate. Még nem néztem végig, kb a felénél tarthatok, de eddig iszonyatosan elnyerte a tetszésemet. Az anime fő témája az időutazás. Tudom-tudom, nem igazán hangzik izgalmasnak az emberek nagy részének, először én is így voltam vele. Aztán elkezdtem nézni, és valahogy azt vettem észre hogy nézetik magukat a részek :D Tehát az anime készítői tisztában vannak vele, hogy minek mikor kell jönnie - amikor nevetni kell akkor nevetünk, amikor izgulunk a körmünket rágjuk, amikor pedig egy drámai rész jön az érzelmek csak úgy úrrá lesznek rajtunk... Csak ajánlani tudom, hogy legalább egy két részt nézzetek meg belőle, ígérem nem fogtok csalódni. ;)

Az utolsó egy-két hétben kezdtem el hallgatni a Leandertől a Lőjetek fel acoustic verzióját. Szomorkás szám, de talán az idő miatt kezdtem el ezt hallgatni, hiszen olyan szép időnk volt nemrég és mostanság olyan borongós megint. De annyira szép ez a szám, hogy már szinte ronggyá hallgattam.

Ígértem, hogy az avonból rendelt alapozóról írok pár sort: hát nem mondom, hogy a legelégedettebb vagyok vele. Elég nehéz eldolgozni a krémet, jó pár percig kell masszírozni, hogy a bőr (legalábbis az enyém) beszívja. Na de hogy ne térjünk el a kedvenc témától, most az essence-nek a mattifying compact púderét használom, a 02-es soft beige árnyalatot és teljesen elégedett vagyok vele! :) Bár eddig egyik essence termékben sem csalódtam. :)

Jaj és képzeljétek nyertem egy mopszos bögrét, és el sem lehet mondani, hogy mennyire oda meg vissza vagyok érte! Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy a sok nevező közül én lehettem az egyik aki megkapta ezt a szépséget :)
/ Anitdesign keze munkája /

Jó kis hónap volt ez a február, remélem a következő 10 hónap is ilyen szuperül fog telni! :)
Amúgy a mostani hétvégén nem voltam a suliban, mert a megfázás teljesen levett a lábamról, így képtelen voltam itthon pihenni. De most menni fogok és majd amint gép közelébe leszek írni fogok nektek! :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés is és hogy nektek is ilyen szuper volt ez a hónap mint nekem!
Köszönöm hogy velem tartottatok és olvastatok! :)
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése