2015. február 9., hétfő

Porcelán köröm #4

Ezen a hétvégén porcelán körmöt készítettünk és szerintem jól ment, én nagyon élveztem az elkészítését! :) Ez alkalommal a nénjém jött el kéz modellnek, de ő neki is tetszett a végeredmény, és ez a lényeg!
Most nem volt elméleti óra, csak a porcelán körmöt készítettük el, jövőhéten pedig szintén porcelán körmöt csinálunk, csak most körömágy hosszabbítással. Már nagyon várom a következő szombatot, biztos nagyon jó lesz az is! :)
Talán porcelán körmöt azért nehéz készíteni, mivel levegőre köt az anyag, így gyorsabban kell dolgozni, mint a zselénél (hiszen ott igazgathatom és javíthatom míg be nem dugom a lámpába megkötni).
A vizsgán ezzel a feladattal 3 óra alatt kell kész lenni mind a két kézzel (ha persze ezt a feladatot húzom), én olyan 4 óra alatt lettem kész így az első alkalommal, szóval ha egy bő egy órát lefaragok, akkor a vizsgán is időben kész leszek vele. :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés! Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok ide a bejegyzés alá vagy akár facebookon és e-mail-en is elértek! :)

Köszi, hogy olvastatok!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése