2014. december 18., csütörtök

DIY - Karácsonyi ablakdísz

Karácsony közeledtével én mindig szoktam egy kicsit készülgetni, és szép díszekkel és dekorációval dobom fel a szobámat. Még csak az ablak díszítéséig jutottam el, de gondoltam megmutatom nektek, hogy hogyan is készítettem én ezt el.

Nem is kell más hozzá mint:
  • papír
  • kartonlap
  • olló
  • egy ceruza
  • és egy snow spray (vagy fehér tempera festék)
Legelőször kerestem az interneten különféle hópehely, egy karácsonyfa és egy hóember mintát majd megfogtam egy lapot és ráraktam a monitorra és szépen átrajzoltam (ha nincs kedvetek rajzolgatni akkor ki is nyomtathatjátok). Ezután elkezdjük kivágni a mintát, miután ezzel is megvagyunk rárakjuk a mintát a kartonlapra és szépen körberajzoljuk, ezután ezt is kivágjuk.



Arra nagyon figyeljetek, hogy amikor a kartonlapon vágjátok ki a mintát ellenkezőleg tegyétek, mint ahogy a sima lapon, hiszen mikor a spray-el fújjátok le, nem a körvonala kell a hópihének, hanem a "kitöltése".
/ Ha nem a spray-t használjátok, hanem a temperát akkor értelemszerűen a kitöltendő részt festitek le :) /






Ha készen vagytok gyönyörködhettek a szép ablak dekorációtokban! :)

Köszi, hogy olvastál, jó készülődést kívánok nektek! 

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése