2014. december 17., szerda

Kezdetek

Akkor, hogy bővebben is beszéljek a blogról, hogy miről is lesz itt szó és miket fogok megosztani a közeljövőben:
Már nagyon régóta gondolkoztam ezen a blogon, hiszen annyi youtube-ost is követek a blogjukkal együtt, hogy én is kedvet kaptam az íráshoz és kikapcsolódásnak sem egy utolsó dolog.
Bár leginkább beauty blogokat követek én ettől egy picit eltérőbb bejegyzéseket fogok veletek megosztani. Mivel kiskorom óta szeretem a kreatív dolgokat így arra gondoltam, hogy DIY(=csináld magad) ötleteket osztanék meg veletek. Emellett még lennének havi kedvences bejegyzéseim, apró kis tippek, útravalók a mindennapokhoz és még sok-sok minden más.
Úgy terveztem, hogy hetente, (ha nem engedi az időm akkor kéthetente) jelentkeznék, hiszen ennyi idő alatt több mindenről tudok egyszerre írni és beszámolni nektek. Remélem elnyeri a tetszéseteket a blogom és továbbra is velem tartotok! :)

Köszönöm hogy olvastál!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése