2015. február 11., szerda

Pocakfitnessz

Ígértem egy hónappal ezelőtt, hogy majd jelentkezni fogok, hogy hogy állok a tornázással! :)

"Megfogadtam, hogy januártól nekiállok hetente edzeni és hogy több vizet iszom naponta..."

A hetente való edzésem szépen alakul, minden héten 2x vagy 3x edzek, a leírt terv szerint (vagy ha éppen még volt időm ezt a 10 perces edzést is beiktattam), de a folyadékmennyiséget amit naponta be kéne vinnem a szervezetembe az sajnos nem igazán megy. Már többet iszom mint 1 hónappal ezelőtt, de sajnos még mindig nem eleget. Ezt igyekszem javítani, hiszen a testünknek szüksége van a folyadékra!

A pocakomból így 1 hónap után nem vettem észre hogy "fogytam" volna, talán egy kicsit feszesebb lett ;) de a hangulatom és közérzetem az sokkal jobb mint előtte! :)

Amint lesz valami változás, jelentkezni fogok!
Köszi, hogy velem tartottál és olvastál! :)
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése