2015. február 15., vasárnap

Zselés és porcelán műkörömépítés körömágy hosszabbítással #5

Ezen a héten egy kedves ismerősöm jött el, akivel nagyon jó volt együtt "dolgozni" :) nagyon élveztem most különösen ezt a hétvégét, de szerintem nagy részben ez a szép napos idő volt az oka.

A mostani szombati napon körömágy hosszabbításos műkörmöt építettünk, egyik kézen zseléset, másikon pedig porcelánosat.
A zselés már jobban megy mint a porcelán, talán azért is mert azt előbb vettük. Szóval most az előző hétnél rácáfolok magamra, mert akkor úgy éreztem, hogy a porcelán jobb, de aztán rá kellett jönnöm, hogy a porcelánnál nagyon sietnem kell, mert levegőre köt az anyag. Így most ezen a héten a zselés volt a best :)
Amúgy ez a körömágy hosszabbításos téma nem nagyon tért el az alaptól, annyi a lényege, hogy (ahogy a nevében is van) meghosszabbítjuk a körömágyat egy ahhoz hasonló anyaggal.

Meg még pluszba ezen a héten írtuk meg a dolgozatot ami szerintem nekem azért jól sikerült. Majd jövőhéten kiderül, hogy "hányast" is kaptam rá :)

Remélem tetszett ezen a héten a bejegyzés és hogy továbbra is olvastok majd!
Ha bármi kérdésetek van, akkor hozzászólásban, facebookon vagy esetleg e-mailen is kérdezzetek bátran! :)
Köszi, hogy olvastatok!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése