2015. április 10., péntek

Márciusi kedvencek

Előző hetekben nagyon sok animét és moviet megnéztem, de amik elnyerték a tetszésemet azok a Tonari no Totoro, Letter to Momo és a Kami-sama Hajimemashita 2-t. A kami-samáról már előzőekben írtam, így most arról csak annyit, hogy érdemes megnézni.
A Totoro egy aranyos kis gyerekfilm, amit én húszon éves fejjel is nagyon élveztem! Letter to Momo-ról nem is tudom mit írhatnék, talán röviden és tömören annyi, hogy egy aranyos kis történet, egy csipet szomorúsággal - tehát érdemes ezt is megnézni! :)
Jaj és ki ne hagyjam a másik kedvenc szinkronos anime moviemat, a Vándorló Palotát. Már vagy 5x megnéztem, de számomra még mindig megunhatatlan. Az egész történet és a hangulata a filmnek tökéletes, nem is lehetne jobb.
Mindegyiket tényleg nagyon ajánlom megnézésre! :)

Meg persze meg ne feledkezzek a filmekről amiket megnéztem: A Hamupipőke és a Ahol a szivárvány véget ér.
A Hamupipőkéről csak annyit, hogy nagyon jól lett a film, több olyan jelenetet is raktak bele amit a meséből kihagytak, így például a film elején megtudhattuk hogy halt meg hamupipőke édesanyja és a herceggel is már találkozott korábban Ella. :)
Nekem összességében tetszett, de hallottam olyanról is aki végigunta filmet és neki nem tetszett.
Ahol a szivárvány véget ér című romantikus film két nagyon jó gyerekkori barátról szól, Rosie és Alex-ről. Az élet két különböző irányba sodorja őket, de a kötelék összefűzi őket.
Én mint romantikát kedvelő hölgy, szeretem az ilyen "klisés" filmeket, hiszen tudom, hogy hogy fog végződni egy-egy jelenet vagy maga a film, de számomra megunhatatlanok. :)

Ebben a hónapban most csak ennyi történt velem, elnézéseteket kérem viszont, hogy ezzel a bejegyzéssel ilyen későn érkeztem. A héten munkába álltam így minden este fáradtnak és nyúzottnak éreztem magam, és csak mostanra jutottam el odáig, hogy írjak nektek. De remélem így is tetszik nektek ez a bejegyzés, és hogy továbbra is velem tartotok!
Ha bármi kérdésetek van megtaláltok itt, e-mailen vagy facebookon.

Köszi hogy olvastatok! :)
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése