2015. április 28., kedd

Nagy bevásárlás - Dm, L & J

A hétvége folyamán nagy bevásárlást tartottam. Meglátogattam a dm-et és az L&J ruházati üzletet. :)
Először a dm-ben voltam, ahol Garnier sminklemosót, Gliss Kur sampont, Himalaya arcmaszkot, Körömerősítő körömlakkot és Dove dezodort vettem :)

Garnier Essentials Sensitive: 2 az 1-ben nyugtató sminklemosó, bőrpuhító és nyugtató hatású, növényi kivonatokkal és B5 Pro-vitaminnal gazdagított. Alkohol-és illatanyag mentes, egyetlen gyors lépésben távolítja el a sminket.
- Még csak 1-2 alkalommal használtam, de tényleg nagyon jól eltávolítja a sminket. Az egyetlen egy problémám az, hogy nekem nagyon zsíros hatása van a bőrömön, így miután ezzel a termékkel letöröltem az arcomról a sminket, még pluszba enyhén vizes törölközővel meg kellett törölnöm az arcom. Majd meglátom hogy válik be hosszú távon :)

Gliss Kur Color Shine & Protect sampon: Ez a sampon gondoskodik az élettel teli hajszínről és az egészséges fényről. A folyékony kristályt tartalmazó formula a festett hajnak élettel teli intenzív ragyogást ad. A haj ellenállóbbá és simábbá válik. A hatékony UV-komplex védi a festett hajat.
- Még csak egyszer mostam vele hajat, de már utána éreztem, hogy puhább és élettel telibb lett a hajam. Nemrég festettem be a hajam, így erre esett a választásom - régebben is a gliss kurt használtam, csak persze nem ezt a fajtát. (Én átlagban 2x mosom meg a hajam 1 héten.) Teljesen elégedett vagyok ezzel a termékkel! :)

Himalaya Herbals Neem Mask: 100%-ban növényi eredetű. Normál és zsíros bőrre. Mély tisztító arcpakolás, mely szabályozza a faggyútermelődést és kitisztítja az eltömődött pórusokat. Használatával megelőzhető a pattanások kialakulása. 
- Ezt a terméket is használtam már korábban és mivel meg voltam elégedve vele, így gondoltam veszek még egy kiszerelést. Nagyon szépen és látványosan tisztítja a pórusokat, használata után sima és puha lett tőle a bőröm. Heti 1-2x kell 10-15 percre egyenletesen felvinni a megtisztított arcfelületre, szem környékét és a sérült, gyulladt részt ki kell hagyni!

Körömerősítő körömlakk: Astor pro manicure stronger a termék neve, 004-es számmal. 
- Egyenlőre nem tudok róla mit mondani, mert most kentem fel a nagyon vékony, megviselt körmeimre. De eddig igazából semmi változás, kíváncsi leszek hosszútávon :)

Dove Invisible dry dezodor: Összetevői hatékony védelmet jelentek 48 órán keresztül nemcsak az izzadás ellen, hanem a fekete ruhákon maradó bosszantó fehér foltok ellen is. 
- Már évek óta ezt a terméket használom, és nálam a fehér folt a fekete ruhákon tény hogy néha megvan, de engem kárpótol a hosszan tartó finom illata. :)

Na és most lessük meg a ruhákat :)
Ezt a ruhát már előzőleg kinéztem magamnak és ez a kedvencem mind közül.
Nyárra nem árt a strand papucs ;)
A laza felsőkből és cicanadrágból sosem elég.
...és egy kis csipke :)
Jaj és kimaradt egy ruhadarab, a kardigán, pótlom a lefotózását, amint lesz időm :))
Ti vásároltatok mostanság valamit? 

Remélem tetszett ez a bejegyzés, és hogy legközelebb is velem tartotok :) Ha kérdésetek van, megtaláltok itt, e-mailben vagy facebookon!

Köszi hogy olvastatok! 
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése