2015. május 3., vasárnap

Áprilisi kedvencek

Most nem néztem olyan sok animét, mint a múlt hónapban, de amit megnéztem az nagyon tetszett!
Kyoukai no Kanata-ról van szó, mikor elkezdtem nézni azt hittem, hogy egy romantikus anime lesz. Nem mondom, hogy nem volt benne romantika, de az első rész már akcióval kezdődött, de mivel az anime grafikája és stílusa megfogott, így úgy gondoltam, hogy tovább nézem - nem bántam meg :)
Szerintem érdemes legalább egy-két részt megnézni belőle, és utána mindenki el tudja dönteni, hogy tetszik-e vagy sem, egyén függő. Én mindenesetre ajánlom, hogy nézzetek legalább bele!
Ebben a hónapban kezdődött el a Nisekoi 2. évada, szóval én kíváncsian várom, hogy ez az évad milyen lesz. eddig az első rész tetszett :D
Ti milyen animéket/filmeket néztek mostanság?

Már nagyon régi kedvencem a Himalaya Herbals Neem Mask, amit újból elkezdtem használni, mert csodákat tesz a bőrömmel.
A T vonalam zsírossága visszavonul és a bőröm is sokkal puhább lesz. A pórusaimat is szépen kitisztítja, és a pirosság is elhalványul, szóval ez az arckrém a bőröm számára a minden! :)

És utoljára hagytam a legjobb dolgot ami ebben a hónapban történt velem, a Születésnapom. Április 11.-én múltam el 20 éves, ami valami hihetetlen. Mióta tavaly óta kijártam a középiskolát, azóta csak úgy repül az idő :) Meg ha azt nézem, mintha most ballagtam volna 8. osztályból, pedig az már 5 éve volt..
Igazából nem volt valami nagy durranás hogy már XX(dupla x) vagyok, azt hittem, hogy majd hatalmas bulit csapok és kitombolom magam :D de persze ez nem így lett. Kellemesen és nyugodtan telt ez a napom a családom körében :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés és hogy legközelebb is velem tartotok!

Köszi, hogy olvastatok! :)
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése