2015. június 4., csütörtök

Májusi kedvencek - 'Könyvek könyvek hátán'

Most valahogy kiéltem az anime iránti vágyamat, így ebben a hónapban nem is néztem meg egyetlen egy animét sem. De helyette olvastam.. sokat! :)
Amelyik könyv igazán elnyerte a tetszésemet az a Nicole Williams - Zuhanás. Emellett még elolvastam a Jamie McGuire Gyönyörű sorscsapás és a Veszedelmes sorscsapás könyveket, amik szintén tetszettek :)

Na de akkor térjünk is vissza a Zuhanás c. könyvéhez. Romantikus regény ami két fiatal szerelméről szól. A srác 'Ryder' múltja elég priuszos, így eléggé megnehezíti a múltjuk a kapcsolatukat. Vajon hogy alakul a könyv vége? :)
Jamie McGuire könyvei is jók voltak, de ha ezeket a könyveket összehasonlítom Nicole Williams könyvéhez, akkor az mégis jobban megfogott. A Gyönyörű sorscsapás történetét Abby, a főhősnőnk szemszögéből ismerhetjük meg, míg a Veszedelmes sorscsapás ugyanaz a történet csak a főhősünk Travis szemszögéből zajlik. Az első kötet tényleg nagyon jó, de amikor rájöttem hogy a második kötet ugyanaz csak más szemszögből, kicsit csalódott lettem, hiszen vártam, hogy folytatódjon a történet. A második kötet epilógusa folytatja az első kötetet, és a harmadik kötet, Egy gyönyörű esküvő (még nem olvastam el) gondolom folytatja is tovább a történetet.

Ha azt nézzük mindegyik könyv nagyon jó, főleg azok tudják értékelni akik a romantikáért vannak oda. Szóval ha romantika kedvelő vagy, mindenképpen állj neki valamelyik könyvnek! :)

Valamiért az elmúlt időszakban rongyossá hallgattam a Fall Out Boy frissebb számait. Amelyik nagyon tetszik az a Centuries és az Immortals. Az Immortals számot a Hős6os című filmben is hallhattátok, ami egyébként egy elképesztő animációs film lett, ha még nem láttátok, nézzétek meg feltétlenül.

Még ami nagyon jó volt ebben a hónapban, amiről már írtam is, az a Mopsz találkozó :) Még azóta is hatalmas élményként él bennem ez az egész rendezvény. Nagyon de nagyon jó volt kimozdulni kiskutyámmal és a párommal szórakozni egy jót! :)

Remélem tetszett ez a bejegyzés! Ha veletek is történt bármi jó, ne habozzatok leírni nekem! :)

Köszi, hogy olvastatok!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése