2015. július 7., kedd

Júniusi kedvencek - 'Továbbtanulás'

Mint ahogy említettem is, nagyon szuper volt ez a hónap, abból a szempontból, hogy találtam egy iskolát, ahova szeptembertől tudok járni :)
Minden álmom a grafikusi iskola volt és most végre találtam egy ingyenes képzést, ahol csak a tankönyveket és egyéb dolgokat kell kifizetni. Esti tagozatra fogok járni szeptembertől, mert hogy dolgozom, és így mellette legalább a vonatköltséget meg minden mást tudok magam fizetni.
Eléggé húzós lesz, mert azért a heti 40 órámat le kell dolgoznom a suli mellette, de mivel csak kedden-csütörtökön este és szombaton egész nap van a suli, így emellett a munkát is meg tudom oldani :)

Szóval most ez a hónap nagyon szuperül alakult és már nagyon de nagyon várom a szeptembert, hogy végre megéljem az álmom!
Augusztusban lesz a beiratkozás és addigra kell vinnem nyolc rajzot, amiből meg is osztok veletek párat.

Valamiért a hónap elején baromi sok Kowalsky meg a Vegát hallgattam. A bandát 2010-ben ismertem meg, amit akkoriban rongyossá hallgattam és az utóbbi hetekben megint napokig-hetekig a számaikat hallgattam. De ami különösen tetszett, az az egyik új számuk: Egy világon át.
Hallgassátok meg mindenképpen őket! Szerintem mindenki talál magának egy számot amit a 'magáénak' mondhat :)





Ebben a hónapban végeztem Jay Crownover - Rule c. könyvével, ami eszméletlenül elnyerte a tetszésemet. A főszereplő srácot igazán szexinek lehet elképzelni és a lánnyal teljesen tudtam azonosulni. És még mielőtt bárki megkérdezné, igen, mint mindig, romantikus regény :))




Most jelenleg ennyi jutott erre a hónapra :) Remélem nektek is jól telt a június és hogy nem olvadtok fagyi állagúvá mint én :D

További szép hetet!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése