2015. szeptember 20., vasárnap

Elmaradt bejegyzés: Júliusi kedvencek - 'Sűrösödnek a programok...'

Hát sziasztok :)

Bocsánat hogy előző héten nem voltam, de őszintén szólva nem tudtam miről írni, másrészt meg a munka és a suli készülődés nagyon sok időmet elvette. 17.-én megyek fel pestre beiratkozni és akkor lesz egy 2 órás csendélet rajzolás, amivel eldöntik, hogy felveszik-e az embert vagy nem, Szurkoljatok! :)

De mivel már megint eltelt egy hónap, így gondoltam a havi kedvences bejegyzésem nem maradhat ki.
Nem is tudom hol kezdjem.

Talán legyenek a kedvenc zenéim. Alvin és a Mókusokat kezdtem el az utolsó két hétben hallgatni. Előtte ismertem a bandát, de mégsem hallgattam őket, na de most. :D A két rongyossá hallgatott albumuk tőlük: Bátorság, nyújtott kéz és a A bölcsek meghallgatnak. Nagyon nagy igazságokról írnak, ezért is fogtak meg a számaik az utóbbi hetekben.
Be kel valljam, megint elkezdtem online játékkal játszani. Anno nagyon sokkal játszottam és persze több évig a World of Warcrafttal. Hát megint visszatértem a kezdetekhez és újból ezzel játszom.
Még mielőtt mindenki elkezdené rám aggatni a kocka titulust :D nem játszom olyan sokat vele, csak amikor van rá egy-két órám, hogy kikapcsolódjak, mert igen, ez nekem kikapcsolódás :)
A World of Warcrafról (WoW) bővebben is hogy beszéljek ez a játék 2004-ben indult és azóta is nagy közönségnek örvend. Pont ebben a hónapban jelentik be a következő kiegészítőt. Én jelenleg a Cataclysm kiegészítővel játszok és tört szerveren. (Még nem jutottam el arra a szintre, hogy pénzt adjak ki a játékért.
 A legelső karakterem amikor elkezdtem egy feral druida volt. Aztán később human pap lettem.
Én sosem azért játszottam mert hogy a játék, hanem a társaság végett. Nagyon jó guildben voltam anno, de amikor épp otthagytam a játékot a suli végett, akkor hamarosan bomlott fel. De most újult erővel folytatom a játékot! :)

Bocsánat ha valakinek ismeretlen egy-két kifejezés, de azt bevallhatom, hogy én anno nagyon sok játékkal játszottam és felszedtem pár "kocka"/játékhoz megfelelő kifejezéseket.

Ennyit fűznék most a júliushoz :) vagyis igazából ennyit írtam le előzőleg :D szóval bocsánat, hogy csak most írok, de pótlom a bejegyzéseket, ígérem!

Köszönöm, hogyha még mindig olvastok!
Legyen szép napotok! :)

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése