2015. szeptember 11., péntek

Kisebb-nagyobb szünet(ek)

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy az utóbbi 2 hónapban nem jelentkeztem sehol sem, de úgy minden összejött hirtelenjében.. na de kezdem az elejéről.

Ahova jelentkeztem suliba, nem vettek fel. Hát sajnos ez van, úgy vélték, hogy nem vagyok elég jó.. de nem keseredem el, mert jövőre megyek egy régebben kiszemelt suliba, ahol nincs felvételi csak a jelentkezés :) Annyi, hogy esti helyett nappali jelentkezem és kollégiumban fogok lenni.
Mivel a suliba nem vettek fel, így maradtam a jelenlegi munkahelyemen, ahol most továbbképzés van. Ez az első hét, de eddig nagyon élvezem! :)

Kihagytam egy-két posztot, míg nem voltam, de azokat igyekszem bepótolni és folyamatosan feltölteni amikkel elmaradtam. Mert hát írogattam én a bejegyzéseket, de valahogy egyik sem lett készen :)
A havi kedvencekre azt gondoltam, hogy kéthavonta raknám csak fel őket, így még több dolog összejön amiről írhatok. Szóval az augusztusi és a szeptemberi bejegyzés hamarosan jön! Ja meg a júliusi havit is befejezem.

Ha nektek bármilyen ötletetek van amiről szívesen olvasnátok az én szemszögemből akkor bátran írjátok meg és igyekszem kihozni belőle a legtöbbet :)

Legyen szép estétek!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése