2015. január 27., kedd

Zselés lakk #2

Kicsit megkésve de itt vagyok! Ne haragudjatok hogy a hétvége folyamán nem írtam meg a szokásos kis bejegyzésem. De azért remélem örültök neki és szívesen olvassátok most is! :)

Szombat reggel mikor elindultam az iskolába olyan szépen esett a hó, de igazából imádkoztam, hogy ne maradjon meg semmi, mert már annyira várom a jó időt, hogy azt el sem lehet hinni, meg mikor azért melegebb van sokkal jobb az ember hangulata :)
Na de visszatérve a körmökhöz, ezen a héten zselés lakkot csináltunk, francia véggel. Az elején kicsit nehézkesen ment, mert az anyag "nyúlott" és bénáztam és nem lett a legszebb, de a végére már egyre jobb lett a végeredmény. Úgyhogy voltaképp elégedett vagyok magammal, hogy így sikerült :)

Igazából sok mindent nem tudok írni mert ezen a szombaton most csak ezt a zselés lakkot csináltuk, elmélet nem volt. A következő héten a vírusokról és betegségekről fogunk tanulni, ezt tudom biztosra. Szóval a héten ezt tanulgatom meg persze a tételeimet is olvasgatom és tanulgatom a vizsgára. Azt tudni kell, hogy 21 tételünk van, de persze jogszabályok meg mindenféle ilyen kis finomság is van közte - élvezet lesz ezeket megtanulni.

Remélem tetszett ez a bejegyzés is és továbbra is velem tartotok!
Köszi, hogy olvastál! :)

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése