2015. január 7., szerda

2014 decemberi kedvencek

Így utólagosan is leírom nektek, hogy a múlt hónapban mik nyerték el a tetszésemet, remélem ti is találtok közte valami kis érdekességet!

Decemberben mindenképp az első helyet vitte a Ha maradnék című könyv, film és zene egyaránt. Először filmben láttam, de már akkor elnyerte a tetszésemet, hiszen lehet egy kicsit klisés a film, de nekem akkor is a kedvencem. Még eddig csak sajnos feliratosan tekinthető meg, de én mindig is jobban szerettem így nézni az animéket és filmeket, hiszen lehet egy szinkron hanggal már elrontották volna az egészet. Könyvben csak két kötet van, de így kerek egész a történet (részletesebb vélemény itt és itt). Zenében meg mindenképp dobogós a Heart Like Yours - Willamette Stone, ami egyébként a film végén is hallható.
Másik kedvenc zeneszámom az Imagine Dragons - Warriors metal cover változat. Az eredeti Warriors című számot az együttes a League of Legends játék bajnokságához írták.

Decemberi hónapban sok animébe belekezdtem (mint pl.: Parasyte, Nisekoi, Denpa Onna) de csak a Nisekoi című animét fejeztem be, ami tetszett is meg nem is. A történet nagyon jó, nekem új dolgot tudtak elmesélni, de sajnos az nem tetszett benne, hogy a 20. rész végén még tudtam volna tovább nézni, tehát befejezetlen az anime. Szóval ha nekiálltok ezt az animét nézni legyetek tisztában azzal, hogy a történet nincs befejezve. Nem tudom, hogy akarnak-e 2. évadot vagy sem, de persze így lenne logikus ha lenne folytatása. (utólagosan kiderült, hogy lesz 2. évad! :) *juhéééé* )

Szépségápolási termékek között meg kell említsem a Herbal Essences hajbalzsamot. Vizes hajra kell felvinni aztán leöblíteni. Szép fényes és puha lett tőle a hajam, én mindenképp használni fogom a közel jövőben is.

Remélem ez a bejegyzés is elnyerte a tetszéseteket és hogy a többi hónapban is szívesen fogjátok majd a havi kedvenceimet olvasni! :)

Köszi, hogy olvastál!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése