2015. január 13., kedd

Kézápoló és műkörömépítő tanfolyam - Készülődés

Mint ahogy a bemutatkozásomnál is olvashattátok, Kézápoló és műkörömépítő tanfolyamon fogok részt venni. Szombaton (17.-én) kezdődik az első tanítási nap. Gondoltam majd leírom nektek az ott szerzett élményeimet és hogy aznap mi jókat tanultam vagy éppen mi történt velem :) Remélem szívesen fogjátok ezt a bejegyzést olvasni és ti is tanultok velem együtt.
Kedden (13.-án) kaptam meg a levelet, hogy mit is kell vinnem az első napra: törölközők, asztali lámpa, körömlakk, adagoló és spriccelő tégelyek, vattakorongok stb. Meg minden alkalomra egy kézmodellt.
Szóval aki ilyen képzésnek áll neki, annak számolnia kell, hogy ezeket mind vinnie kell (sajnos én most az utolsó pillanatban kapkodok mindenért, mert nem gondoltam volna, hogy ennyi minden kellene - én bolond :D). :)

Köszi, hogy olvastál!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése